ROOT

W 2001 roku - na podstawie artykułu 61 Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej - Sejm Rzeczypospolitej Polskiej uchwalił Ustawę o dostępie do informacji publicznej.

Osoby głuche lub niedosłyszące mogą skorzystać w [nazwa podmiotu] z usług tłumacza migowego lub z pomocy osoby przybranej.

Piotr Gorysz
tel: 883351012
Renata Bodura
tel: 48 77 46 38 002

Prywatność użytkowników naszego serwisu jest dla nas bardzo ważna. Poniżej znajduje się informacja o danych osobistych pobieranych w momencie odwiedzin serwisu jezuici.opole.pl. Nigdy nie sprzedajemy ani nie przekazujemy tych informacji innym podmiotom.

Pliki z logami

Zbieramy i wykorzystujemy dane zawarte w plikach logów. Informacje z plików logów zawierają Twój numer IP, nazwę sieciową komputera (host), Twojego dostawcę Internetu (na przykład TP SA, czy Dialog), przeglądarkę, z której korzystasz (na przykład Internet Explorer lub Mozilla Firefox), czas jaki spędzasz na stronie oraz które strony otwierasz, korzystając z naszego serwisu.

Pliki cookies

Serwis internetowy jezuici.opole.pl używają plików cookies (tzw. „ciasteczka”). Pliki cookies umożliwiają dostosowanie działania stron do preferencji użytkowników. Dzięki plikom cookies możliwa jest analiza najczęściej odwiedzanych stron oraz zachowań użytkowników. Pliki cookies pozwalają nam na dostosowanie przekazu do konkretnej grupy odbiorców. Dzięki plikom cookies jesteśmy w stanie doskonalić i ulepszać serwisy internetowe Zespołu Szkół tak aby korzystanie z nich było jeszcze łatwiejsze i wygodniejsze.

Pliki cookies nie przechowują żadnych danych osobowych ani innych informacji zebranych od użytkowników.

Korzystanie z serwisu internetowego jezuici.opole.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na wykorzystanie tego mechanizmu, udzielona przez Internautę.

Każdy użytkownik Internetu może dostosować poziom ochrony przed ciasteczkami do swoich preferencji, w tym całkowicie zablokować możliwość pozostawiania plików cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać niektóre funkcje, np. zalogowanie się do witryny.

Informacje na temat ustawień dotyczących ciasteczek w poszczególnych przegladarkach dostępne są na poniższych stronach:

Statystyki Google Analytics

Ruch na stronach serwisu jest monitorowany przez statystyki Google Analytics. Ma to na celu gromadzenie danych o sposobie i popularności korzystania z naszych stron. Korzystając ze stron serwisu zgadzasz się na analizowanie Twoich danych przez Google Analytics w celach tu opisanych.

Wykaz regulaminów:

  1. Regulamin pracy;
  2. Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym Nr 30 w Opolu;
  3. Regulamin Zakładowego Funduszu Zdrowotnego;
  4. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  5. Regulamin Rady Pedagogicznej;
  6. Regulamin Rady Rodziców;
  7. Dokumentacja przyjętych zasad rachunkowości i obiegu dokumentów, zawierająca m.in.:
  • Instrukcję obiegu i kontroli dokumentów księgowych;
  • Instrukcję kasową;
  • Instrukcję inwentaryzacyjną;
  • Instrukcję kancelaryjną,
  • Instrukcję magazynową;
  1. Regulamin udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;
  2. Regulamin funkcjonowania kontroli zarządczej;
  3. Procedura przebiegu gromadzenia danych do systemu informacji oświatowej;
  4. Procedury postępowania w przypadku zdarzenia podczas wycieczki lub spaceru, zdarzenia w sali lub w ogrodzie;
  5. Procedura przyprowadzania i odbierania dzieci;
  6. Procedura- Dziecko przewlekle chore w przedszkolu

Regulaminy i procedury znajdują się w gabinecie dyrektora i pokoju administracji.

Rejestry, ewidencje, archiwa:

Rejestry:

  • Rejestr emerytów i rencistów PP 30,
  • Rejestr zarządzeń dyrektora,
  • Rejestr wychowanków

Ewidencje:

  • Ewidencja czasu pracy,
  • Ewidencja osób zatrudnionych w przedszkolu,
  • Ewidencja badań okresowych,
  • Ewidencja odzieży ochronnej,
  • Ewidencja księgozbioru,

Archiwa:

W przedszkolu znajduje się zakładowa składnica akt, w której przechowuje się dokumentację:

  • księgową,
  • pedagogiczną,
  • techniczną,
  • płacowo-kadrową.

Dokumenty ułożone są według jednolitego rzeczowego wykazu akt dla szkół i placówek oświatowych miasta Opola.

Podkategorie

W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 30 "GOSŁAWICKIE SŁONECZKO", o statusie prawnym, danych teleadresowych oraz danych ułatwiających kontakt z nami.

COM_CONTENT_READ_MOREPodstawowe informacje

W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej placówki, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych placówki.

COM_CONTENT_READ_MOREDokumenty

W tym dziale publikowane są uchwały i zarządzenia podjęte przez organy placówki - dyrektora.

COM_CONTENT_READ_MOREUchwały i zarządzenia

Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.

COM_CONTENT_READ_MOREKontrole

W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.

COM_CONTENT_READ_MOREZałatwianie spraw

Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MORETryb załatwiania spraw

W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.

COM_CONTENT_READ_MOREO BIP

W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące  udostępnianie informacji publicznych.

COM_CONTENT_READ_MOREO informacji publicznej

Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej w placówce.

COM_CONTENT_READ_MOREPomoc BIP

W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności

COM_CONTENT_READ_MOREInformacje prawne

W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MORERedakcja BIP

W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .

COM_CONTENT_READ_MOREOgłoszenia

Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.

Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)

COM_CONTENT_READ_MOREZamówienia publiczne

Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Zespołu Szkół i wynikach naboru.

COM_CONTENT_READ_MOREPraca w Zespole Szkół